W jaki sposób dobrać dobrą agencję reklamową oraz czym są credentials?

Duża część działań marketingowych związanych z projektowaniem czy umacnianiem wizerunku firmy może wiązać się ze specjalistami działającymi w agencji reklamowej.


Wbrew powszechnemu osądowi, drukowanie napisów na różnego rodzaju gadżetach reklamowych nie jest jedyną formą reklamy zainteresowanej firmy. Co prawda, że to dokładnie taka agencja reklamowa wykonuje projekty powiązane z przygotowywaniem indywidualnych nadruków na kubkach, bluzach czy jakichkolwiek innych produktach, które mogłyby być wykorzystywane jako gadżet promocyjny. Pracownicy takich firm stale szukają nowych idei na takie towary. A jako że pracują w działaniach promocyjnych, są w tej dziedzinie niezwykle kreatywni. Dla przykładu do trochę mniej popularnych gadżetów promocyjnych należy zaliczać chociażby wykonaną z drewna kołatkę, która jest wykorzystywana jedynie do robienia hałasu podczas np. meczu piłkarskiego. W ramach współpracy można by również zamówić w tego typu agencji stworzenie strony internetowej lub etapy badań marketingowych papierowej wizytówki.


podatki
Napisał: Anka Albrecht
Na podstawie: http://www.flickr.com


firma
Napisał: Cancillería del Ecuador
Na podstawie: http://www.flickr.com


Aby wybrać profesjonalną agencję reklamową, warto byłoby zrobić spis na bazie rezultatów przeszukiwania na frazę wiążącą się z interesującym nas towarem czy też usługą. Można też przesłać konkretnym agencjom prośbę o wysłanie tzw. credentials, zatem danych odnoszących się do oferty i kompetencji takiej firmy.




Do przeprowadzenia planowanej przez nas kampanii reklamowej, warto jest wykonać własny specyficzny konkurs ofert, czyli poprosić do przedstawienia oferty 4 wybrane wcześniej agencje. Wskazana liczba nie jest losowa.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2022-01-31 23:56:33
Tagi: biura, reklamy, marketing, pomysł, agencja