Czemu najlepsza reklama to promocja za pomocą światła?

Odwiecznym kłopotem właścicieli firm jest znalezienie sposobu na efektywne i opłacalne zareklamowanie oferowanego towaru. Ogólnie bowiem wiadomo, że podstawą istnienia każdego biznesu jest promocja. Przede wszystkim powinno się trafić do zainteresowanego, a najlepiej da się to zrobić poprzez zastosowanie reklamy rzucającej się w oczy. Mocno zauważalne są przede wszystkim tablice świetlne, z tego względu powinno się w nie zainwestować.

Reklama LED
Napisał: FlexVision.pl
Na podstawie: FlexVision.pl
Zainteresowanie przekłada się bezpośrednio na obroty przedsiębiorstwa, z tego względu na rynku tak istotna jest walka o zaciekawienie klienta. Współczesna reklama to przede wszystkim nastawienie na Internet, gdzie jednak koncentracja odbiorców jest rozproszona i wybiórcza. Co więcej internetowe reklamy są po prostu blokowane i możliwość dotarcia do klienta jest dużo mniejsza.

Najlepszy jest nadal marketing na ulicach. Reklama świetlna LED to idealne rozwiązanie, które przykuje uwagę. Jak wiadomo, ulice metropolii zasypane są różnymi rodzajami banerów, reklam, plakatów i wszechobecnych ulotek. Nie warto wobec tego w nie wkładać pieniędzy. Podświetlanie LED daje to pierwszeństwo nad innymi metodami, że niezaprzeczalnie jest wyróżniające się pośród wszystkich innych promocji na ulicach. Z prostej przyczyny, że ludzki wzrok zawsze będzie wędrował ku temu, co jest barwne, oświetlone, a jeszcze lepiej, gdy porusza się. W tym przypadku reklama świetlna pokonuje wszystkie formy marketingu ulicznego.

Reklama LEDowa
Napisał: clry2
Na podstawie: http://www.flickr.com
Paski Led - oświetlenie liniowe Jakie posiada plusy? Co najważniejsze wymieniona wyżej zauważalność – nie da się przejść nieporuszenie obok reklamy świetlnej. Interaktywna i ciekawa reklama świetlna LED, najlepiej na lepszym ekranie zbudowanym z diod, bezwiednie skusi ludzki wzrok. Po drugie efekty, jakie zastosujemy na świetlnym ekranie, dają możliwość bardziej opłacalnego wykorzystania dużo mniejszej powierzchni.

Na niedużym pasku LED da się wyświetlić tę samą treść, co na ogromnym bilbordzie, a to wszystko dzięki temu, że hasło może się przewijać. Co ciekawe, reklamy świetlne nie są jeszcze tak popularne, dlatego wybranie tej metody marketingu ulicznego, daje właścicielowi biznesu swego rodzaju niebanalność wśród reszty. I na koniec najbardziej istotna kwestia – podświetlanie LED, jako jedyna forma marketingu ulicznego, daje możliwość tego, że reklama jest zauważalna także w nocy.Czego jeszcze nie wiesz?


Opublikowany przez Administrator w dniu 2019-10-03 02:49:33
Tagi: reklama, tablice, baner, marketing, bilboard