Różnorodne formy promocji używane we współczesnym handlu, jak w zestawieniu z innymi wypadają standy

Nowoczesna reklama używa wszystkiego, co tylko się da, żeby przyciągnąć i zachęcić klientów. Z tego też powodu idąc ulicą czy udając się do pierwszego lepszego sklepu mija się dziesiątki różnych reklam. Czy w każdym przypadku będą one skuteczne - to nie wiadomo. Jednak ich obecność świadczy o tym, że firmy bez przerwy próbują się wybić spośród konkurencji, uzyskać nowych klientów czy chociażby poinformować o swoim istnieniu. W wielu sklepach można przykładowo spotkać różnego rodzaju standy, to znaczy leciutkie, łatwe do przeniesienia formy reklamy w kształcie przykładowo półek czy postaci.


reklama
Napisał: clry2
Na podstawie: http://www.flickr.com
Standy charakteryzują się dość dużą skutecznością, bo niekiedy najzwyczajniej zastawiają konsumentom drogę, a tak czy inaczej będą ich zmuszać do przyciągnięcia wzroku. Z takich też powodów uważa się je za jedną ze skuteczniejszych metod reklamy w miejscach takich jak markety albo sklepy, i faktycznie zachowania klientów potwierdzają te tezy. Jak wskazują badania, efektywność standów jest całkiem spora, choć oczywiście wszystko zależeć będzie od ich ustawienia i rodzaju.

Najczęściej wykorzystywane rodzaje standów to postaci i półki - polecam standy reklamowe. Standy półkowe mają wysokość od pięćdziesięciu centymetrów do blisko dwóch metrów, a ich głównym zadaniem będzie promowanie pewnych towarów. Jak sama ich nazwa wskazuje, składają się najczęściej z kilku półek, na jakich ustawia się reklamowane towary w taki sposób, aby dało się je prosto i szybko wyciągnąć. Wykonuje się je przeważnie z grubszej tektury lub tworzyw sztucznych, a ich
reklama
Napisał: minimalform
Na podstawie: http://www.flickr.com
charakterystyczną cechą przeważnie jest ciekawa, przyciągająca wzrok kolorystyka. Kolejnym chętnie wykorzystywanym rodzajem standów są postacie.


Standy tego typu są jeszcze łatwiej zauważalne, szczególnie jeśli będą przedstawiać jakiegoś znanego człowieka, przykładowo piłkarza czy gwiazdę muzyki. Mają one przeważnie naturalne wymiary, a robi się je z mocnej pięciowarstwowej tektury albo bardziej trwałego PCV. Standy w takim kształcie często mają kieszonki na ulotki i materiały reklamowe, jakie klienci w łatwy sposób mogą ze sobą wziąć i je przeczytać.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-02-02 10:16:31
Tagi: reklama, sklep, tektura