Kupony i remarketing, czyli dodatkowe opcje w Google AdWords

Każdy, kto bierze pod uwagę promocję swojej witryny w internecie, niewątpliwie spotkał się z definicją reklamy Google Adwords. Jest to bardzo skuteczne, pozytywnie postrzegane przez internautów, narzędzie marketingowe, jednak żeby prawidłowo go używać, trzeba je najpierw dobrze poznać.


Na rynku znaleźć można wiele ofert dotyczących szkoleń z tworzenia reklam AdWords. Jeśli nie mamy czasu albo chęci, żeby osobiście poznawać techniki reklamowania się w sieci, można skorzystać ze wsparcia profesjonalnej agencji, zajmującej się przygotowywaniem i przeprowadzaniem kampanii AdWords. Niezależnie jednak od tego, którą opcję wybierzemy, warto wiedzieć cokolwiek na temat tego cenionego mechanizmu marketingowego. Odnajdziemy je choćby na tej domenie.

Kampanie Google AdWords umożliwiają umieszczanie reklamy strony internetowej w wyszukiwarce Google. Wielką zaletą tego rodzaju reklamy jest to, że dociera ona do osób, zainteresowanych określonymi produktami czy usługami.

Aby rozwijać się w tym obszarze - kontynuuj oglądanie (https://www.adwokat-wroclaw.com.pl/pozbawienie-wladzy-rodzicielskiej) kolejnych interesujących treści w wielu tekstach. Wejdź w podany link i studiuj bez ograniczeń.

Idea reklamy AdWords polega na wytypowaniu odpowiednich słów kluczowych. Jeżeli użytkownik internetu wpisze w wyszukiwarkę te właśnie frazy, nad wynikami wyszukiwania wyświetli Mu się reklama naszej strony. Aktualnie coraz większą popularnością cieszy się remarketing AdWords, umożliwiający dotarcie do użytkowników, którzy w przeszłości zajrzeli już na naszą stronę. To daje nam większą pewność, iż promocja dotrze do ludzi faktycznie zaciekawionych naszą ofertą.

strona internetowa
Napisał: Maria Elena
Na podstawie: http://www.flickr.com
Remarketing AdWords to wiele płynących zalet. Dzięki temu narzędziu możemy z jednej strony pogłębić oddanie naszych dotychczasowych klientów wobec marki, informować ich o aktualnych rabatach lub nakłaniać do transakcji wiązanych, z drugiej jednak strony możemy też zaprosić do odwiedzin sklepu i dokonania zakupu kogoś, kto już odwiedził naszą stronę, lecz z jakiejś przyczyny rozmyślił się i nie sfinalizował transakcji. Więcej w tym temacie dowiesz się na . Jeżeli nigdy wcześniej nie stosowaliśmy kampanii reklamowej Google, możemy ubiegać się o bezpłatny kupon AdWords.


Dostaniemy go zarówno wtedy, gdy sami zgłosimy się do Googla z prośbą o jego przydzielenie, jak i w sytuacji, kiedy skorzystamy z fachowej pomocy certyfikowanej agencji. W obu przypadkach kupon AdWords dodawany jest do konta, powstałego nie dalej niż 14 dni przed otrzymaniem kuponu. Kupon dolicza się do salda kampanii po wykorzystaniu przez nas kwoty 100 zł.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-02-02 10:10:36
Tagi: Google, agencja, Adwords, frazy