Dlaczego warto się reklamować na telebimach ?

Outdoor to na dzień dzisiejszy jeden z najprężniej rozwijających się gałęzi rynku mediowego. Spowodowane jest to paroma kwestiami. Po pierwsze spada efektywność reklamy telewizyjnej. Albowiem zamieniamy swoje przyzwyczajenia i zamiast leniuchowania przed ekranem telewizora wybieramy spotkania z bliskimi czy aktywny wypoczynek.

reklama zewnętrzna
Napisał: Robert (Bob) Hetherington
Na podstawie: http://www.flickr.com
Niemałe znaczenie ma również fakt, iż reklama (wyświetlacze diodowe - ecoled.info.pl/) zewnętrzna zaczyna być dobrze oceniana przez samych konsumentów. Jesteśmy zdania, że oryginalnie stworzony layout promocyjny wpisuje się w krajobraz miasta a co więcej może być jego ozdobą.

Reklama outdoor, zarówno w dużych miastach jak i małych miejscowościach, ma wzbudzić zainteresowanie przechodniów, kierowców, wszystkich tych którzy znajdą się w jej pobliżu. Powinna dlatego być odpowiednio duża i atrakcyjna, mieć
należyte wymiary i niepowtarzalną szatę graficzną. Najważniejsze, aby została zauważona i co więcej - zapamiętana. Dlatego najpopularniejszą formą reklamy stają się telebimy.

Reklama na Telebimie w Trójmieście jest doskonale widoczna o każdej porze, niezależnie od warunków pogodowych. Telebimy docierają do szerokiego kręgu odbiorców. Ocenia się, że trafiają do prawie 90% odbiorców. Taka forma reklamy, jako ma większą przewagę niż wielkoformatowe ekrany plazmowe i plakaty. Nie tylko szybko dociera do potencjalnych klientów, lecz również koszty jej wyprodukowania są o wiele niższe niż spodziewane koszty reklam radiowych i telewizyjnych. Zobacz koniecznie: link.

Dobrą stroną outdooru, z punktu widzenia reklamodawcy jest fakt, że nie można go wyłączyć. Jak najbardziej konsument może zechcieć omijać go wzrokiem, jednak bez wątpienia stronienie od reklamy outdoor nie jest zjawiskiem na taką skalę, jak przełączanie kanałów lub wychodzenie do kuchni w chwili nadawania telewizyjnych reklam.

Outdoor czeka świetlana przyszłość. Rosnąca w siłę gospodarka oraz rola tzw. miejskich konsumentów będą ponadto potęgować popyt. Niełatwo więc będzie sobie wyobrazić miasta bez reklamy zewnętrznej.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-02-02 17:08:00
Tagi: reklama, desig, forma reklamy