W jaki sposób dotrzeć do odbiorcy? Efektywne odmiany reklamy

Czy reklamodawcy porządnie znają efektywne formy reklamy? A może obawiają się ryzyka oraz stawiają na wypróbowane metody?


Na przestrzeni poprzednich 5 lat pułap wydatków na reklamę zewnętrzną w naszym kraju ulega kurczeniu.






Wartość ubiegłorocznych wydatków na outdoor w naszej ojczyźnie została oceniona na 599,23 mln złotych, co stanowiło mniej więcej siedem % udziału w rynku promocji. Ilość nośników outdoorowych w ostatnich latach trzyma się na podobnym poziomie, co przy demografii naszego kraju a także liczby miejscowości o liczbie rezydentów ponad 100 000 daje spore zagęszczenie, powodując tym samym niechęć społeczną do tej formy promocji. Od wielu lat również słychać głośne dyskusje, że reklama outdoorowa jest w naszym kraju na niewysokim poziomie (profesjonalne wykonanie murali). Nie znaczy to, iż zaciekawienie reklamodawców rynkiem OOH osłabia się, obserwujemy jednakże tendencję do poszukiwania nowiutkich rozwiązań takich jak np. murale (zobacz sprawdź tu) reklamowe.


Rzecz jasna prym w reklamie outdoorowej wiedzie wielki format, jakiego zadaniem, poza przyciągnięciem atencji, jest też budowa poczucia stabilności. Reklamodawcy szukają jednakże czegoś więcej i tu z pomocą przychodzi ambient oraz nietypowe wykorzystanie powierzchni. Ten, stosunkowo młody kierunek w reklamie OOH, oddziałuje nie jedynie kreacją, ale także odmianą a także kontekstowym ulokowaniem. Warto kierować uwagę na powracające do łask artystyczne malowanie ścian (artystyczne malowanie - Ów wariant reklam OOH jest droższy od banalnych siatek, ale daje szerokie możliwości.




Murale zdobywają większy szacunek odbiorców z uwagi na ręczne wykonanie, zatem swe zalety artystyczne, sam przebieg tworzenia jest spektakularny a także ogromnie przyciąga atencję przechodniów.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-01-18 12:08:03
Tagi: typ, proces, osoby, budowa, kraj