W idealnie działającej firmie wszystko jest pod kontrola, każdy dział i każde zadanie solidnie przygotowane. Są tam też odpowiednio dobrani ludzie

Żeby mieć dobrą organizację, kompletną, z jasno zdefiniowanym celem i myślą przewodnią potrzeba przede wszystkim lidera, lecz również zespołu, który będzie realizował ustaloną strategię z pożytkiem dla całej organizacji. Taki odpowiedni wybór osoby na czele i dobrej ekipy jest niezmiernie ważny, definiuje bowiem sens całego zamierzenia i przyszłych owoców pracy. Im bardziej zespojona oraz nastawiona na cel drużyna, tym lepiej. W takiej ekipie mamy zrozumienie potrzeb oraz wspólnego priorytetu , jakim jest zaplanowany cel.
polityka personalna
Napisał: Ted Eytan
Na podstawie: http://www.flickr.com
Nie zawsze to wychodzi, gdyż nie jest prosto stworzyć grupę, której będzie przewodził ten jeden przywódca. Czasem coś nie zaiskrzy, zapanuje taka dziwna chemia i wszystko, co miało wyglądać perfekcyjnie pozostanie tylko nigdy nie zrealizowanym pomysłem. To właśnie, chociaż wielu właścicieli różnorakich przedsiębiorstw doszukuje się innych przyczyn, najczęściej powoduje,iż wspaniale zapowiadający się plan tak naprawdę stał się widowiskowym niewypałem. A gdyby tak dojść do przyczyny problemu to można być zaskoczonym, iż tak niewiele potrzeba – zespołu zgranych osób z dobrym przywódcą.

Oczywiście, takie „niewiele” tak naprawdę oznacza, iż z jednej strony faktycznie prosto jest stworzyć zespół, gdyż z technicznego punktu widzenia to nic trudnego, ale aby działał, jak należy, to już duża sztuka. Dlatego w związku z tym, w dużej liczbie firm inwestuje się dużo pieniędzy w coś takiego jak polityka personalna, gdyż szefowie firm oraz inni odpowiedzialni za zarządzanie różnego rodzaju zakładami pracy, zdają sobie sprawę z ważności tego zagadnienia. Można posiadać bowiem wspaniały sprzęt, niezawodne technologie oraz mnóstwo dobrych narzędzi, żeby działać, jak należy,
pracownik
Napisał: Victor1558
Na podstawie: http://www.flickr.com
jednakże bez dobrego zespołu naprawdę trudno coś zbudować.




Nic w takiej firmie nie będzie się układać, każdy będzie miał za dużo do powiedzenia, charaktery w swojej najgorszej postaci zaczną się ujawniać, a do tego, przywódca nie będzie wiedział, w jaki sposób zareagować i co zrobić aby wszystko sprowadzić na odpowiednią drogę. Co za tym idzie, taka ekipa w rozsypce, oraz cała firma skazana jest na porażkę albo chociażby na jakąś gruntowną zmianę, która sprawi, iż wszystko będzie działać lepiej.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-01-18 11:08:34
Tagi: firma, Zespół, organizacja