Roll-upy z informacjami marketingowymi pomagają uniwersytetom i instytucjom szkoleniowym werbować nowych klientów

Informacje docierające do naszych uszu są bardzo efemeryczne - to orzeczenie było znane jeszcze przed naszą erą. O wiele lepiej zapadają w pamięć wykresy bądź napisy. Firmy szkoleniowe, jak żadne inne przedsiębiorstwa, najlepiej wiedzą, jak udostępniać informacje, aby tkwiły one w pamięci jak najdłużej. Nauczyciele muszą tak przygotowywać swoje materiały na lekcje, aby nie nudzić słuchaczy i wpoić w ich umysły najistotniejsze wiadomości. Wiedza na temat pierwszoplanowych zasad pedagogiki będzie przydatna również w innych, szkoleniowych okolicznościach.


Roll-upy reklamowe
Napisał: banery-druk.net
Na podstawie: banery-druk.net
Rozpocznijmy od tej najbardziej typowej sytuacji, kiedy trener udaje się na dwutygodniowe szkolenie wyjazdowe. W sali wykładowej, oprócz komputera i multimedialnego projektora, organizatorzy ustawią w kącie dwa roll-upy. Niby całkiem prozaiczna czynność, a jednakże może przynieść ona zamierzone korzyści. Jeden roll-up będzie informował o obecnie obowiązującej ofercie warsztatów, a drugi przedstawi tradycję instytucji, która może poszczycić się ogromną liczbą przeszkolonych osób i nawiązaniem korzystnej współpracy z zagranicznymi koncernami.

Każdego dnia uczestnicy szkolenia będą nie tylko chłonąć nową wiedzę, ale także odruchowo zapamiętywać nazwę i logo instytucji, co w niedługim czasie może skutkować ponownym zapisem na kurs. Roll-upy bywają również używane przez uczelnie techniczne w czasie partycypacji w powiatowych targach edukacyjnych. Stoisk bywa naprawdę od groma i wyróżnić się z ciżby nie jest prosto.

Poszukujesz przykuwającego wzrok artykułu, który omawia użyteczne tematy? Jeżeli tak, to kliknij tutaj, ponieważ niewątpliwie Ci się przyda. Naprawdę zalecamy ten artykuł (lot.com/bilety-lotnicze/loty-do-rzeszowa).

Na szczęście nawet pojedynczy roll-up, postawiony przed albo za stoiskową ladą, przyciąga wzrok przechodzących licealistów - większa część z nich przychodzi na targi, bo to bardziej interesujące zajęcie niż siedzenie na usypiającej lekcji chemii, ale znajdą się i tacy, którzy zapragną zgromadzić jak najwięcej informacji o ich wyśnionych kierunkach jeszcze tegorocznych studiów.


konferencja
Napisał: Online Dialogue
Na podstawie: http://www.flickr.com
Przy sporządzaniu projektu roll-upu należy pamiętać o dwóch fundamentalnych zasadach. Po pierwsze, tekst powinien być lakoniczny, obejmujący raczej krótkie sentencje i ma zawierać najważniejsze informacje oraz bez wątpienia slogan reklamowy. Po drugie, sformułowana informacja musi zostać uzupełniona ilustracjami.

Gdy będziesz zdania, że omawiany w tym serwisie wpis jest wartościowy, kliknij ten link, a znajdziesz więcej likwidacja spółek tego typu tekstów.

W przypadku uczelni wyższych i przedsiębiorstw szkoleniowych bywają to najczęściej zdjęcia atrakcyjnych twarzy, które należą do zadowolonych, pełnych chęci do nauki, młodych osób. Zerknij na to -

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-01-17 14:02:43
Tagi: logo, informacje, slogan, roll-upy, znak firmowy