Identyfikacja wizualna podstawą marketingu w sieci

W momencie, w którym decydujemy się na założenie własnej firmy, w momencie, kiedy wchodzimy na rynek z nową firmą musimy pamiętać o identyfikacji wizualnej. Identyfikacja tego typu jest podstawą działania w sieci. Z czym w ogóle jest związana? Otóż graficzna identyfikacja wyrobu to sprawienie, by konkretny produkt został w pamięci klienta, by szybko się kojarzył i żeby, to po pierwsze, wyróżniał się wśród wielu innych wyrobów. Musimy pamiętać o tym, by nasza firma i jej wyroby miały wspólny mianownik i powinna nim być właśnie strona wizualna.

reklama wizualna
Napisał: Emplaca Automação e Tecnologia LTDA
Na podstawie: http://www.flickr.com
Projektowanie graficzne jest oferowane przez przedsiębiorstwa zajmujące się całościową obsługą klienta, któremu zależy na fajnym odbiorze biznesu albo konkretnego produktu. Projektowaniem graficznym zajmuje się sporo firm, które doskonale wiedzą jak ważna jest estetyka produktu. Kolorystka, faktura uwzględnionego materiału są istotne.

Przy identyfikacji wizualnej, a konkretnie przy samym opracowywaniu projektu graficznego bierze się pod uwagę wiele czynników począwszy od przedziału wiekowego ludzi, do których produkt ma przemówić po płatności, jakie przedsiębiorstwo może poświęcić na projekt. Przeczytaj więcej na tej stronie. Oczywiście pod uwagę bierze się też elementy związane na przykład z miejscem zamieszkania odbiorcy, czy też jego wykształceniem.

praca nad reklamą
Napisał: Nicholas Wang
Na podstawie: http://www.flickr.com
Ładne opakowanie, lepszy popyt

Spore grono ludzi uważa, że najistotniejsza jest przystępna cena, reszta nie jest ważna. Tymczasem poza ceną bardzo istotny jest wygląd, opakowanie. Mimo, że wiele razy słyszeliśmy, że nie szata zdobi człowieka, to nasza podświadomość i tak robi swoje. Dlatego tak istotne jest by pudełko produktu było ładne albo intrygujące. Należy się jakoś wyróżnić, żeby ludzi garnęli się właśnie do konkretnego produktu.

Projektowanie opakowań to dziedzina, która świetnie prosperuje - zobacz tutaj. Dziś graficy mają ciągle pełne ręce roboty. Komunikacja wizualna jest niezmiernie istotna. Im fajniejsze opakowanie tym większa szansa, że uda nam się zyskać większą ilość klientów.

Dlatego też nie warto oszczędzać w tym względzie. Trzeba pamiętać, że marka to zwłaszcza dla samego kupującego, odbiorcy – wygląd produktu. Oczywiście istotne jest to jak dany produkt będzie działał po wyjęciu z pudełka, czy jogurt będzie smaczny. Jeżeli chcemy, żeby konsument wrócił musimy zadbać o to, by produkt sam w sobie był świetny. Jednak pierwsze wrażenie pozostaje pierwszym odczuciem i o nie też należy odpowiednio zadbać. Nadruk na opakowaniu i jego rozmiar to najistotniejsze elementy, na które zwraca uwagę potencjalny nabywca.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2017-01-03 10:01:53
Tagi: Kolor, klient, branża, cena, estetyka, graficy, czynniki