Z jakiego typu reklamy najlepiej korzystać? Czy warto pamiętać o reklamach tradycyjnych?

Nie ulega wątpliwości, że reklama jest niezwykle istotna. Bez najbardziej profesjonalnej reklamy nie sprzedamy swoich produktów i usług. To przy pomocy reklamy też nasza oferta może dotrzeć do grona potencjalnych nabywców.

billboardy
Napisał: Azchael
Na podstawie: http://www.flickr.com
Obecnie coraz bardziej znaczny nacisk kładzie się na reklamę w sieci, na pewno, wiąże się to ze znacznymi kosztami. Taka reklama ma szerokie grono odbiorców, to sprawia, że takiego typu reklama jest tak bardzo znana. Niezmiennie jednakże wiele firm korzysta z bardziej standardowych form reklamy, typu billboardy. To na pewno widoczne reklamy w każdym z miast, np. billboardy Stalowa Wola. Jest naprawdę wiele różnych form reklamy, od wspomnianego internetu, przez radio czy telewizję i oczywiście gazety - dailymotion.com/video/xu91ps_billboardy-stalowa-wola-tel-782-666-777_lifestyle.



Nie można zapominać również o niezwykle istotnym elemencie, którym jest zewnętrzna reklama, jak wspomniane wcześniej billboardy, z których korzysta coraz większa ilość firm - dużych i małych. Możemy je spotkać w każdym miejscu w naszym kraju, na przykład reklama Tesco Kalisz. Równie popularne są inne formy reklamy tradycyjnej, jak plakaty lub ulotki. Jest to najbardziej wiekowa forma promocji, z jakiej korzysta się od dawna. Jednocześnie jak chodzi o billboardy, to najlepiej wiedzieć, że występuje czasami ich za duża gęstość, może powstać wtedy wrażenie przesytu, jakie może być uciążliwe. Mimo tego jest to niezwykle efektywna forma reklamy, z której korzysta coraz większa ilość firm. Billboardy są także rzeczywiście użyteczne, możemy bowiem bardzo prosto je zamienić na nowe, więc istnieje możliwość wytworzenia faktycznie ciekawych kampanii.

Reklama zewnętrzna
Napisał: FaceMePLS
Na podstawie: http://www.flickr.com
Odbiorcę bez problemu możemy zainteresować poprzez niezbyt długie hasło lub fotografię, obudzić w nim pragnienie poznania sensu projektu. W przypadku billboardów konieczny jest ciekawy przekaz - www.dailymotion.com/video/xs03t1_reklama-tesco-kalisz-tel-782-666-777_lifestyle. Potencjalny klient dostrzega plakat jedynie przez chwilę, nie można więc wprowadzać zbytnio wielu haseł i zupełnie nieczytelnego przekazu. Odbiorca ma tylko parę chwil, by zapoznać się z tym, co jest ujęte na billboardzie, na pewno więc korzystniejsze będzie proste i zrozumiałe hasło. Taki przekaz będzie bez wątpienia najbardziej skuteczny.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-08-18 09:51:40
Tagi: Forma, koszt, usługi, przekaz